My Life Studio
Pelléova 7
Praha 6, 160 00
Zelený zvonek
Kateřina Horová
IČO: 02576431
Email:
info@studio-equilibrium.cz
Phone: +420 774 624 975
Všeobecné obchodní podmínky studia Kateřiny Horové – Studio Equilibrium, IČ 02576431
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky či elektronicky. Dohodnutý termín se považuje za závaznou objednávku. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra či instruktora.
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž či individuální lekci jógy dostavit, informujte o tom předem telefonicky, či e-mailem, nejpozději však 6 hodin před zahájením služby. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.
Prostory provozovny nejsou přístupné v libovolnou dobu, pracovník studia je vždy sjednáván na objednaný čas. Nelze zákazníkům garantovat, že budou přijati na masáž před řádně sjednaným termínem.
Dostaví-li se zákazník se zpožděním, bude mu služba o tento čas zkrácena bez nároku na poměrné snížení ceny. Stejně tak, pokud zákazník na místě potřebuje službu z časových důvodů zkrátit, nebude mu tento zkrácený časový úsek nahrazen a zákazník tak hradí plnou cenu objednávky. V případě delšího (15 a více minut) zpoždění bez telefonické omluvy může být zákazníkovi objednaný termín zrušen a v tomto případě bude aplikován storno poplatek viz Ceník.
V případě, že se klient nedostaví na sjednaný termín bez omluvy, či službu zruší těsně před příchodem, je povinen uhradit storno poplatek dle Ceníku. Do plného uhrazení storno poplatku nebude klient již dále objednáván, po úhradě poplatku bude objednávka opět standardně přijata.V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané masáže.
Masáž či individuální lekce jógy může být odmítnuta v těchto případech:
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
Zákazník je povinen před objednáním služby, popř. před samotným výkonem služby, informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či o pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkových zdravotních komplikací. Provozovatel doporučuje zákazníkovi, aby v případě svých zdravotních jakýchkoliv potíží předem konzultoval vhodnost služeb se svým lékařem.Provozovatel zejména nedoporučuje výkon služby, pokud zákazník trpí akutními záněty kloubů a svalů, kožními vyrážkami, plísněmi, velkými modřinami, nádory, vředy, otevřenými ranami, pokročilou osteoporózou, horečkami či zvýšenými teplotami, stavy zvýšené krvácivosti, bakteriální či virovou infekcí, apod.Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí.
Osobu, které je poskytována služba může doprovázet jako návštěvník max. jedna dospělá osoba. Studio není zařízeno na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Studio nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol.
Po celou dobu masáže, či individualní lekce jógy má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo v masérském studiu. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno, neboť v prostorách (jedna místnost) se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si každý bere do místnosti na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám zodpovídá.
Zákazník je před první masáží či individuální lekcí jógy instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobena masáží či cvičením.
Ceník služeb je k nahlédnutí v masérně, případně na internetových stránkách www.studio-equilibrium.cz. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech dalších poplatků.
Pokud máte za to, že poskytnutá služba má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), máte právo uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanský zákoník). Bude-li vada odstranitelná, můžete se domáhat buď nápravy nebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit, můžete se domáhat přiměřené slevy z ceny. Důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání. Reklamaci mých služeb, prosím, uplatněte na e-mail:info@studio-equilibrium.cz nebo na adrese Opletalova 27, Praha 1, 160 00. Prosím, uveďte k reklamaci následující: vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace; prokázání poskytnutí služby. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodnu na delší lhůtě.
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně informovat provozovatele, a to písemně v elektronické podobě na e-mail info@studio-equilibrium.cz.
Poukaz lze objednat telefonicky či e-mailem. Po objednávce přijdou na e-mailovou adresu zákazníka platební pokyny pro úhradu zvoleného poukazu. Úhrada poukazu probíhá pouze bankovním převodem. Po připsání platby na účet zákazník obdrží unikátní kód a instrukce pro objednání ve formátu .PDF na svou e-mailovou adresu.
Dárkový poukaz lze použít na úhradu typu služby, na kterou byl zakoupen – tato informace je vždy uvedena na poukazu. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti – pro autorizaci je nutné nahlásit unikátní kód poukazu.
Dárkové poukazy jsou vydávány vždy na konkrétní druh a délku trvání masáže, což je na poukazu vždy uvedeno a zcela tak pokryjí danou službu. Pokud si klient přeje zkrátit čas masáže na menší časový rozsah, než na jaký byl voucher zakoupen, časový rozdíl nebude klientovi nijak nahrazen ani kompenzován. Doplňkové služby a služby nad sjednaný rámec budou dopláceny zákazníkem zvlášť.
Platnost voucheru činí 12 měsíců a jeho konkrétní doba je vždy uvedena v e-mailu.
Dárkový poukaz platí pro provozovnu, pro kterou byl zakoupen. Vzhledem k delší platnosti voucheru však mohou nastat nepředvídatelné situace. Provozovatel si proto vyhrazuje právo kupujícího přeobjednat bez finanční náhrady do jiné provozovny, avšak ve stejném městě, v případě, že dojde k náhlému ukončení provozu masérny v původní lokalitě, pro kterou byl původně voucher zakoupen.
Splatnost činí 10 pracovních dnů od zaslání platebních pokynů na e-mail zákazníka, v případě, že nebude do té doby platba připsána na účet provozovatele, má se za to, že zákazník objednávku stornoval.
A. Nedostaví-li se zákazník bez řádné omluvy ve sjednaném termínu, poukaz propadá bez náhrady v plné výši.
B. V případě expirace dárkového poukazu poukaz propadá bez náhrady v plné výši.
Zákazník má právo při objednávce přes internet do 14 dnů od dodání nevyužitého poukazu odstoupit od smlouvy. Odstoupení probíhá písemnou formou na e-mailovou adresu provozovatele info@studio-equilibrium.cz , uvedením svých iniciálů a čísla poukazu. Částka bude navrácena zpět na bankovní účet zákazníka, ze kterého byla placena, nejpozději do 10 pracovních dnů. Pokud zákazník využije poukaz do 14 dnů od jeho zakoupení, po jeho uplatnění není možné poukaz vrátit.
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Zákazník je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to v případě, že se s provozovatelem spor nepodařilo vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, poprvé. Zákazník má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platba v provozovně je možná v hotovosti nebo zakoupeným dárkovým poukazem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen 'Nařízení'), tyto vaše údaje:
* jméno a příjmení;
* e-mailovou adresu;
* v případě potřeby fakturační adresu
Klient má dle Nařízení právo:
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník srozumění se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.
Tyto nové všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 11. 5. 2020.Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek, tím se však nemění naše práva a povinnosti, která vznikla v době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.